субота, 7 березня 2020 р.

6 клас


Українська мова
6 клас
(Відповідно до  навчальної  програми:  Українська  мова.  5 -9 класи. 
Програма  для  загальноосвітніх  навчальних  закладів  з  українською
мовою  навчання.    К.:  Видавничий  дім  «Освіта»,  2013 
(зі  змінами, затвердженими наказом МОН  України  від 07.06.2017 №804)

122 год на рік
3,5 год на тиждень

І семестр – 64 год (4  год)
ІІ семестр – 58 год (3 год)
  

Форми контролю

І

ІІ
Перевірка мовної теми
             
4
4
Письмо:
 переказ

1

1
 твір

1
Правопис:
диктант
1
1
                            












Говоріння:

І семестр
ІІ семестр

діалог – 1
читання вголос – 1

усний переказ – 1
усний твір – 1


№ п/п
Зміст навчального матеріалу
К – сть
год
Дата
Примітка
1
Вступ. Краса й багатство української мови
1


2
Урок мовленнєвого розвитку №1. Види мовленнєвої діяльності. Загальне уявлення про ситуацію спілкування та її складники: адресат мовлення, адресант мовлення, тема та основна думка висловлення, мета й місце спілкування
1


3
Урок мовленнєвого розвитку №2. Повторення вивченого про типи мовлення 
1


4
Урок мовленнєвого розвитку №3. Складання й розігрування діалогу відповідно до ситуації спілкування, пов’язаної з обміном думками, життєвим досвідом учнів щодо безпеки спілкування телефоном та в мережі Інтернет
1



Повторення, узагальнення й
поглиблення вивченого



5
Словосполучення. Речення. Головні і другорядні члени речення. Просте речення
1


6
Однорідні члени речення, вставні слова і звертання в простому реченні
1


7
Складне речення. Пряма мова. Діалог
1


8
Урок мовленнєвого розвитку №4. Ділові папери. Оголошення для розміщення на шкільному веб-сайті (на шкільній дошці оголошень) про очікувану подію
1


9
Правопис префіксів, суфіксів, голосні в коренях і на межі значущих частин слова та основ
1



Лексикологія



10
Групи слів за походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова. Тлумачний словник української мови. Словник іншомовних слів
1


11
Лексична помилка (тавтологія, калькування, вживання слів у невластивих значеннях тощо) та умовне позначення її (практично)
1


12
Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): букви и, і
1


13
Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): правопис знака м’якшення й апострофа
1


14
Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): подвоєння букв у загальних і власних назвах іншомовного походження
1


15
Активна і пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми), неологізми
1


16
Групи слів за вживанням: загальновживані й стилістично забарвлені слова, діалектні, професійні слова й терміни, просторічні слова
1


17
Пароніми (практично)
1


18
Контрольна робота № 1.  Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого. Лексикологія
1

КР №1

Фразеологія



19-20

Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення. Фразеологічний словник
2


21
Урок мовленнєвого розвитку №5. Повторення вивченого про текст, його основні ознаки, особливості будови тексту, використання мовних засобів зв’язку між його частинами. Основні джерела матеріалу для твору (практично)
1


22
Урок мовленнєвого розвитку №6. Складний план прослуханого або прочитаного тексту; простий план власного висловлення. Будова елементарного роздуму
1


23
Джерела українських фразеологізмів
1


24
Урок мовленнєвого розвитку №7. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму
1


25
Прислів’я, приказки, афоризми, крилаті вислови як різновиди фразеологізмів 
1


26
Урок мовленнєвого розвитку №8. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі («Чому я пишаюся своїм товаришем», «Який вчинок можна вважати героїчним», «У яких вчинках виявляється людська шляхетність») з використанням фразеологізмів
1


27
Урок мовленнєвого розвитку №9. Аналіз письмового твору
1


28
Фразеологіз­ми в ролі членів речення
1



Словотвір. Орфографія



29
Змінювання і творення слів. Твірне слово
1


30
Основні способи словотворення
1


31
Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слов
1


32
 Зміни приголосних при творенні іменників із суфіксом –ин (а) від прикметників на –ський, -цький; буквосполученням –чн- (-шн-)
1


33
Зміни приголосних при творені відносних прикметників із суфіксами -ськ, -цьк, -зьк та іменників -ств(о), -цтв(о), -зтв(о)
1


34
Контрольний текстовий диктант
1

Диктант
35
Складні слова. Сполучні -о, -е в складних словах
1


36
Творення і правопис складноскорочених слів
1


37
Правопис складних слів разом і через дефіс
1


38
Написання слів з пів-
1


39
Контрольна робота №2. Фразеологія. Словотвір. Орфографія     
1

КР №2

Морфологія. Орфографія
Іменник



40
Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
1


41
Іменники загальні й власні, конкретні та абстрактні (повторення й поглиблення). Збірні іменники
1


42
Урок мовленнєвого розвитку №10. Будова опису приміщення. Визначення ролі іменників в описі приміщення
1


44
Велика буква і лапки у власних назвах
2


45
Рід іменників. Іменники спільного роду
1


46-47
Урок мовленнєвого розвитку №11-12. Контрольний письмовий вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис приміщення
2

Контр. переказ
48
Число іменників. Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини
1


49
Відмінки іменників. Кличний відмінок. Відмінювання іменників
1



50
Контрольна робота №3. Іменник
1

КР №3

51
Поділ іменників на відміни й групи
1


52
Відмінювання іменників І відміни
1


53-54        
Відмінювання іменників ІІ відміни. Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку. Букви -а (-я), -у (-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду другої відміни
2


55
Урок мовленнєвого розвитку №13. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень або за картиною в художньому стилі
1


56
Відмінювання іменників III відміни
1


57
Відмінювання іменників IV відміни
1


58
Відмінювання іменників, що мають форму лише множини
1


59
Особливості написання іменників у кличному відмінку
1


60
Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові
1


61
Не з іменниками
1


62
Букви е, и, і в суфіксах -ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн(я), -ення(я), -н(я), -инн(я),
-ив(о), -ев(о)
1


63
Правопис складних іменників (повторення й поглиблення)
1


64
Контрольна робота 4. Іменник
1

КР №4
Усний переказ
Діалог

Прикметник



65
Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
1


66-68
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. Перехід прикметників із однієї групи в іншу
3


69
Урок мовленнєвого розвитку №14. Особливості будови опису природи. Сполучення в одному тексті різних типів мовлення (розповіді й опису)
1


70 - 71
Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх

2


72-73
Відмінювання прикметників
2


74
Урок мовленнєвого розвитку №15. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи
1


75
Прикметники твердої і м’якої груп
1


76
Контрольна робота № 5. Прикметник
1

КР №5
77
Творення прикметників. Перехід прикметників в іменники
1


78
Написання прикметників із суфіксами:
-еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-,
-цьк-, -зьк-
1


79-80
Урок мовленнєвого розвитку №16-17. Контрольний докладний письмовий переказ тексту, що містить опис природи
2

Контролн. переказ
81
Урок мовленнєвого розвитку №18. Аналіз письмового переказу
1


82
Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев-(-єв-), -ов-(-йов-, -ьов-), -ин-,-ін-,
-ичн-
1


83-84
Написання не з прикметниками
2


85
Урок мовленнєвого розвитку №19. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною на матеріалі відомих полотен українських пейзажистів А. Куїнджі, С. Васильківського, І. Айвазовського та ін.
1


86
Урок мовленнєвого розвитку №20. Аналіз письмового твору
1


87
Написання -н- і -нн- у прикметниках
1


88-89
Написання складних прикметників разом і через дефіс
2


90
Написання прізвищ прикметникової форми
1


91
Контрольна робота № 6. Прикметник
1

КР №6

Числівник



92
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
1


93
Числівники кількісні й порядкові
1


94
Контрольний текстовий диктант
1

Диктант
95
Узгодження числівників з іменниками
1


96
Числівники прості, складні і складені
1


97-99
Відмінювання числівників
3


100
Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Роздільне написання складених числівників
1


101
Написання разом порядкових числівників з тисячний
1


102103
Правильне вживання числівників на позначення дат і часу
2


104
Контрольна робота № 7. Числівник
1

КР №7

Займенник



105
Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
1


106
Розряди займенників за значенням
1


107
Урок мовленнєвого розвитку №21. Контрольний письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі ( «Що я роблю для здійснення своєї мрії», «У чому полягає гідність людини», «Що важливіше – наполегливість чи скромність») з використанням займенників, що належать до різних розрядів
1

Контр. твір
108
Урок мовленнєвого розвитку №22. Аналіз письмового твору
1


109
Особові займенники, їх відмінювання. Приставний н у формах особових займенниках
1


110
Зворотний займенник себе, його відмінювання.
Присвійні займенники, їх відмінювання
1


111 112
Вказівні й означальні займенники, їх відмінювання. Приставний н у формах вказівних займенників
2


113
Урок мовленнєвого розвитку №23. Есе світоглядного змісту (орієнтовні теми: «Кого можна назвати патріотом рідної землі», «У чому полягає життєвий успіх»)
1


114
Питальні й відносні займенники, їх відмінювання
1


115 116
Заперечні й неозначені займенники, їх правопис і відмінювання
2


117
Написання займенників із прийменниками окремо
1


118
Контрольна робота № 8.  Займенник
1

КР №8

Повторення в кінці року




119
Лексикологія . Фразеологія
1


120121
Словотвір та орфографія
1


122
Морфологія й орфографія

2

Усний твір
Чит. вголос



Немає коментарів:

Дописати коментар